|
نادر سبحاني معاون اجرايي دبيرستان-مرند | ||
|
با سلام خدمت همکاران محترم امروز در سیدا در منوی مدیریت کاربران در منوی انتصاب و ذسترسی گزینه رمز عبور دانش آموزان فعال شده است که حاکی از عملی شدن قولی که شرکت برای مشاهده کارنامه توسط دانش آموزان داده بود می دهد در این گزینه برای هر دانش آموز رمزی داده شده است منتهی این کار ایراداتی دارد این منو هیچ خروجی برای گرفتن رمز دانش آموزان ندارد و نوشتن تک تک رمزها بسیار زمان بر می باشد اگر مدرسه ای پر جمعیت با مثلا 400 دانش آموز در نظر بگیریم چطور می شود برای 400 نفر دونه دونه رمز نوشت این مورد اگر اینطور تصحیح بشود بهتر خواهد بود (نام کاربری و رمز هر دانش آموز کد دانش آموزی یا کد ملی بشود و با یک اطلاعیه به کلیه دانش آموزان اطلاع رسانی نماییم روال فعلی بسیار خسته کننده و زمان بر خواهد بود و شیرینی این منو را هیچ همکاری نخواهید چشید ) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- با عرض سلام و خسته نباشید(ابراهیمی)
با سلام خدمت همکار محترم برای نمرات مستمر و پایانی می توان 97 درج کرد به شرطی که دانش آموز مدارک لازم به مدرسه ارائه و شورا رای بر موجه بودن غیبت بدهد در غیر اینصورت باید 98 درج کرد ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ با سلام وتشکر از زحمات(ستایش)
سلام خسته نباشید(معاون اجرایی)
با سلام و تشکر از پاسخگویی و پیگیر بودنتان . در سامانه سیدا در دوره ضمن سال برای کلاسی اسم فقط یک دانش آموز رو میاره یا برای دوره دی ماه اسامی معلمین و دروس عمومی جهت تخصیص معلم در انتخاب واحد نمیاد وفقط دروس پودمانی میاد که با نیامدن اسامی دبیران امکان انتخاب واحد سلب میشه. دی ماهی ها کارشون خیلی عقب افتاده ، دانش آموزان جهت ثبت نام در دانشگاه به مدرک فارغ التحصیلی نیاز دارند. کاش اجازه می دادند امورات این دوره ی دی ماه را درسناد انجام می دادیم و به امین ارسال می کردیم و فارغ التحصیل می شدند. به نظر شما این نواقص هم میتونه با بازیابی کاربری از طرف اداره منطقه رفع شود؟(اجلالی-ناحیه 2 زنجان)
با سلام خدمت همکاران محترم اسامی دانش آموزان دیماهی به سیدا منتقل شده است و نمرات دروس نهایی هم در سیدا دریافت شده است و در دانا هیچ کاری نخواهیم داشت منتهی دیماه در سیدا نواقصات زیادی دارد اسامی هر دانش آموز را دو بار نشان می دهد و امکان اضافه کردن دروس وجود ندارد برای دیماه فعلا صبر کنید همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام آقاي سبحاني،(محمد حبیبی)
با عرض سلام . وقت بخیر . تشکر از جنابعالی که با قبول زحمات زیادی در حل و رفع مشکلات همکاران ، تلاش بی انتظارِ غیر قابل وصفی به انجام می رسانید . اجرتان با خدای علیم . موارد دیگری از مشکلات سامانه نوظهور سیدا به حضورتان ارائه می گردد تا انشاله از طریق شما این موارد به سمع مسئولان رسیده و رفع گردد . یک - با وجود درج نمرات درس پودمانی ، در کارنامه اعمال و نمرات این درس مشاهده نمی شود . دو - از بخش ورود نتایج انفرادی دروس پودمان رشته دهم حسابداری مالی ، شناسانیده نشده است و هیچ درس پودمانی درین بخش مشاهد نمی شود. سه - عنوان پودمان های برخی دروس با کدش مطابقت ندارد. چهار - کد درس تربیت بدنی دهم حسابداری مالی در سیدا 10091 با کد آن در سناد10092 مغایرت دارد که باعث مستمر وپایانی داشتن نمره این درس می شود. پنج – چند غلط املائی از اولین روزهای ظهور سیدا وجود دارد و متاسفانه تا به امروز اصلاح نگردیده است و شاید بظاهر بی تاثیر و بی اهمیت تلقی شود و ایراد برآن خود اشکال گرفته شود ولی بنظر می رسدکه چنین مواردی با هویت اولیه نهاد آموزش و پرورش که آموختن صحیح است ، سازگاری نداشته و لطمه بر این نهاد وارد می کند . الف - در صفحه نخستین ورود به سامانه در بند پنج پیشنهادهای سامانه به مدیر یا معاون اجرایی ؛ عملیات ضمن سال بصورت " عملیات من سال " نگاشته شده است . ب - در قسمتِ آخرین تغییرات سامانه از منوی کاربر در سطر ششم ؛ عین جمله بصورت زیر است : " قابلیت جابجایی دوره ضمن سال و دپط ماه در مقطه متوسطه دوم اضافه شد " دی ماه و مقطع اصلاح شود. البته همانطور که واقفیم ؛ هدف اعتلای این سامانه می باشد نه مانع تراشی. ( دیزجی از سهند .)
با سلام خدمت همکاران محترم برای دروس پودمانی تا خرداد وقت کافی لازم داریم و نیازی به عجله نمی باشد سیدا هنوز در مورد دروس پودمانی به درستی عمل نمی کند در این دروس برای نمره مستمر بر حسب نوع غیبت 98 یا 97 و برای شایستگی نوع غیبت از کشوی موجود انتخاب خواهد شد همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام وقتتون بخیر جناب سبحانی(باقری-مازندارن)
چرا با وجود اینکه خیلی وقت هست بروز رسانی زدم سیدا بروزرسانی نمی شه همش می نویسه در صف انتظار . دانش آموزی دارم ضمن سال منتقل شده مدرسه من .در لیست دانش آموزان اسمش هست ولی در تشکیل پرونده و کلاس اسمش نیست . البته توی قسمت عملیات جانبی و بعد انتخاب واحد درس انفرادی اونجا اسمش هست ولی دروس براش با کد مدرسه مبدا وجود دارند ویرایش هم داره که درسی که با کد گروه یا کلاس مدرسه مبدا هست رو حذف کرد و مجدد درس رو با کد گروه کلاس مدرسه مقصد جایگزین یا ایجاد کرد. نمی دونم منتظر بمونم تا بروزرسانی بشه یا اینکه دروس رو حذف و دروس رو با کد مدرسه خودم جایگزین کنم . می ترسم جایگزین کنم مشکل پیش بیاد.قنواتی از هندیجان . ممنون از پاسخگوییتون آقای سبحانی .
با سلام خدمت همکاران محترم کلیه مدارس مواردی از قبیل انتقالی به مدرسه یا انتقال رفته یا ترک تحصیل و درس تکراری برای چنین مواردی داشتند در یک برگه یادداشت نمایند و هر موقع سیدا به طور کامل تثبیت شد چنین مواردی را یاداوری خواهیم کرد که چک نمایند در صورت نگذاشتن راه حلی برای رفع این موارد و یا رفع نشدن این موارد اطلاع رسانی لازم در مورد نحوه بر خورد با این موارد صورت خواهد گرفت همکاران محترم از اینکه نام شهر خودتان را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام علیکم(منصور ذریانورد از جاسک)
با سلام خدمت همکار محترم در سیدا در منوی مدریت کاربران در گزینه تسهیلات منویی برای دریافت مجدد مشخصات آموزشگاه وجود دارد در دریافت مجدد در مشخصات جدید اگر مشخصات تکراری بودند و مشخصات مورد نظر شما اعمال نشده است با سنجش منطقه خود در جریان گذاشته تا با استان مکاتبه نمایند همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام وعرض ادب خدمت اقای سبحانی (همکار-مازندارن)
با سلام خدمت همکار محترم در مورد بحث اول با یک همکار که در زمینه کامپیوتر تخصص دارد مشورت نمایید در مورد سوال دوم در سیدا در منوی مدیریت کاربران در گزینه انتصاب و دسترسی در گزینه اول اگر جلوی اسم فرد ویرایش و تایید کنید کاربری برای همکار ایجاد خواهد شد که نام کاربری کد ملی و رمز ورود کد پرسنلی و برای همکاران غیر رسمی کد ملی خواهد بود و برای بازیابی رمز در همانجا در منوی دوم جلوی هر همکار با زدن بازیابی رمز کلیه اطلاعات به حالت پیش فرض بر خواهد گشت همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- با سلام و ادب خدمت شما جناب آقای سبحانی(خواجه پور _ معاون آموزشی)
با سلام خدمت همکار محترم فعلا تا این لحظه منوی چاپ ریز نمرات درست کار نمی کند صبر کنید تا سیدا به حالت تثبیت برسد برای چاپ از منوی ضمن سال گزینه اول استفاده خواهد شد همکار محترم در صورت امکان موقع طرح سوال جلوی عبارت نظر به صورت خصوصی به نویسنده ارسال شود تیک نزنید در این صورت سوال شما از آرشیو سوالات حذف می شود همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ سلام و عرض ادب خدمت استاد گرانقدر.(علی رضا فرج نسب عمران از محمودآباد مازندران)
با سلام خدمت همکار محترم در مورد استارت سیدا در بدترین بازه زمانی سالتحصیلی همگی هم رای هستیم ولی این تغییرات باید صورت می گرفت این کار استرس و دلهره برای همکاران بخصوص تازه کارها ایجاد کرده است ولی وظیه ما است که با اطلاع رسانی محیطی امن برای همکاران ایجاد کنیم در این روزها وظیفه همکاران پر تجربه در یاری رساندن به سایر همکاران ضروری می باشد و یادمان باشد که این نیز بگذرد خوبی سیدا این هست که برنامه نویسان در گروهها حضور دارند و مشکلات را رصد می نمایند همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام خسته نباشین جناب استاد ،(رحیمی-آذربایجان شرقی)
سلام. اینکه فرموده اید: دروس تربیت بدنی و هنر و کار و فن آوری در متوسطه اول فقط دارای نمره تکوینی می باشند و نمره پایانی ندارند. بر خلاف ماده 4 آیین نامه متوسطه اول میباشد و ضمن اینکه سالهای گذشته چنین چیزی نبوده و تغییر آیین نامه هم باید تصویب و ابلاغ کتبی شود که نشده است.لطفا بفرمایید منظورتون چیه که فرمودید: امکان مشاهده کارنامه توسط دانش آموزان! یعنی دانش آموز هم با رمز سیدا میتونه کارنامه ببینه؟(زهراپور)
با سلام خدمت همکاران محترم پیام سیدا در مورد این سه درس به این ترتیب می باشد(در مقطع متوسطه اول طبق ماده 4 آيين نامه ارزشيابي تحصيلي دروس تربيت بدني و سلامت- فرهنگ و هنر و کار و فناوري در سامانه به صورت دو نمره اي و به عنوان تکويني 1 و تکويني 2 درج مي گردد) و اگر همکاری نمره پایانی درج کرده باشد باید حذفش نماید سیدا در مورد این سه درس به درستی عمل نکرد و ایکاش ستون پایانی برای این سه درس برداشته می شد تا همکاران دچار اشتباه نشوند همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- با سلام وخسته نباشید چند مشکل در سیدا وجود دارد که خواهشمندیم درصورت امکان به شرکت منتقل کنید:(محمد)
سلام استاد. لطفا به شرکت سیدا بگویید که در لیست ریز نمرات و کارنامه ها و غیره، کلمه «امضاء» از جهت نگارشی غلط است و باید «امضا» نوشته شود. «امضاء معلم» هم غلط است و «امضای معلم» درسته کما اینکه «شوراء عالی» نمی نویسیم و شورای عالی مینویسیم.دبیر زبان و ادبیات فارسی- ایلام
با سلام خدمت همکاران محترم از لطف و نظر جنابعالی کمال تشکر و قدردانی را دارم و از سایر همکاران محترم خواهشمندیم برای داشتن سامانه ای بی نقص نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایند این موارد به شرکت ارجاع داده می شود همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- باسلام خدمت همکارمحترم جناب سبحانی
با سلام خدمت همکار محترم سیدای بزرگسالان هم هنوز تکمیل نشده است این موارد به شرکت ارجاع داده می شود هر چند ترم اول بزرگسالان تمام شده است به نظرم اینها باید در اولویت کاری سیدا قرار بگیرند همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام علیکم بهتر بود درس تفکرسبک زندگی پایه ۷ و ۸ در متوسطه اول نیز فقط دارای نمره مستمر باشد مانند هنر و ورزش و فناوری. چون امتحان پایانی ندارد. لطفا ارجاع بدهید. ممنون
با سلام خدمت همکار محترم این تصمیمات در وزارت گرفته می شود و سیدا فقط مجری آنها می باشد ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام وخسته نباشید.من کلیه پرسنل غیر رسمی را وارد کرده ام .ولی دونفر از پرسنل غیر رسمی زمانی که کدپرسنلی وکد ملی آن ها را وارد می کنم که کد پرسنلی همان کد ملی است روی جستجو ک می روم کد پرسنلی دوم را چیز دیگری به من می دهد وادامه کار صورت نمی گیرد. اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید.(رضا)
با سلام خدمت همکار محترم این مورد را اگر فرصتی پیش اید با برنامه الپمیکس خودم بررسی کنم برچسبها: پاسخ سوال [ شنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۹ ] [ 17:19 ] [ نادر سبحاني ]
|
||
| [ طراح قالب : پیچک ] [ Weblog Themes By : Pichak.net ] | ||